Ресторан без офіціантів

 У закладах ресторанного господарства часто виникають конфліктні ситуації між відвідувачами та співробітниками. Передусім вони виникають через довготривале чи погане обслуговування гостей. Уникнути конфліктних ситуацій можна створивши автоматизовану систему обслуговування, яка дозволить відвідувачам самостійно обирати та формувати замовлення, а також буде доставляти страви до столу, не задіявши до процесу обслуговування жодного офіціанта. На сьогоднішній день у світі уже функціонують так звані заклади ресторанного господарства без офіціантів.

Перший у світі автоматизований ресторан Baggers, в якому не працює жодний офіціант з’явився у Нюрнберзі (Німеччина). Страви та напої до гостей  направляються до гостей завдяки дуже цікавій системі рейкової доставки. Ця система знаходиться у відвідувачів над головою у вигляді американських гірок.

Ідея влаштування такого унікального закладу з'явилася у Майкла Макка. Він намагався зекономити кошти, оскільки така автоматизована система дозволить заощадити на персоналі. Окрім цього, економиться і час відвідувачів, оскільки їм не доводиться чекати офіціанта для запису замовлення, потім для подачі замовлення і в кінці – для розрахунку. Економлять кошти і відвідувачі даного закладу, оскільки  автомату не потрібно залишати чайові.

Кожен відвідувач Baggers отримує спеціальну магнітну карту, на яку буде записуватися замовлення. Гостя проводжають на місце і пояснюють, як правильно користуватися системою. Після так званого «інструктажу» більше ніхто не турбує відвідувача, він уже може самостійно працювати з автоматизованою лінією.

Кожен столик ресторану Baggers оснащений терміналом, сенсорний екран якого демонструє фотографії страв, напоїв, опис технології їх приготування і ціни. Замовлення також приймає термінал, по ньому  відбувається і розрахунок з відвідувачами. Перевагою даної системи є те, що можна у будь-який момент доповнювати замовлення.  

Страви, які обирають відвідувачі спочатку потрапляють в кошик. Після остаточного визначення з замовленням  його оформляють і проводять картку через спеціальний пристрій у терміналі. Після оформлення замовлення по мережі потрапляє на верхній поверх, де знаходяться виробничі приміщення. Виробничі приміщення є єдиним місцем, де залишився персонал. На кухарях Майкл не став економити, адже поки машина не може готувати краще, ніж людини. Звісно, цілком можливо, що в майбутньому все зміниться і в ресторані Baggers машини замінять і кухарів.

Готову страву кухар складає в спеціальну каструльку і відправляє «в дорогу» по рейках, які звиваються під стелею залу. Далі, страва акуратно з'їжджає прямо на столик відвідувача, який зробив замовлення. Таким же способом на столики до відвідувачів потрапляють спиртні напої.

Замовлення у ресторані Baggers ніколи не плутаються, оскільки вони позначені мітками. Кожна мітка відповідає певному столику. Під час транспортування з каструльок нічого не падає і не виливається.

У середині кожного столу розміщений відсік з чистим посудом: тарілками, столовими наборами, серветками. Страви, які «приїхали» на стіл, розкладають по тарілках самі відвідувачі.

Термінал дозволяє надавати відвідувачам ряд додаткових послуг. А саме, надає можливість:

  • ознайомлення з запланованими заходами у закладі;
  • ознайомлення з акціями та цікавими пропозиціями;
  • перевірити свою пошту або відправить СМС;
  • прийняти участь в анкетуванні з метою визначення побажань відвідувачів і врахування їх у подальшій діяльності та ін.;
  • замовити різноманітні сувеніри, які відвідувачі забирають на виході.

Постійні клієнти ресторану Baggers мають можливість розплачуватися за послуги один раз за цілий місяць відвідувань.

Кошти, які економлять на персоналі, керівництво ресторану використовує на покупку екологічно чистих продуктів, відмінної якості. Таким чином, відвідування ресторану Baggers приносить величезне гастрономічне, естетичне та  емоційне задоволення.

article2500
article2500
s-baggers-001
s-baggers-001
s-baggers-003
s-baggers-003
s-baggers-004
s-baggers-004
s-baggers-006
s-baggers-006
s-baggers-009
s-baggers-009
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6

 

 

Матеріал підготувала канд. техн. наук, доцент кафедри технології в ресторанному господарстві та готельної і ресторанної справи Назаренко І.А.

 

© 2018 ДонНУЕТ Україна, Кафедра ТРГ та ГРС. Всі права захищено